مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 10:402023-12-19ورزشي

1680 پروژه ره آورد دولت سیزدهم برای شهرستان کلاله


فرماندار کلاله با اشاره به اینکه اعتبار 13 هزار و 240 میلیارد ریالی ره آورد دولت سیزدهم طی 2 سال اخیر به این شهرستان است، افزود: تلاش می کنیم تا رقم اعتبارات سفر دوم به پروژه های شهرستان را افزایش دهیم.

- ایسنا/گلستان فرماندار کلاله با اشاره به اینکه اعتبار 13 هزار و 240 میلیارد ریالی ره آورد دولت سیزدهم طی 2 سال اخیر به این شهرستان است، افزود: تلاش می کنیم تا رقم اعتبارات سفر دوم به پروژه های شهرستان را افزایش دهیم.

فرهاد شیبک در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه سفر نخست رییس جمهور و هیئت دولت به استان گلستان دستاوردهای بسیاری را برای کلاله به همراه داشته که شهرستان را به کارگاه سازندگی تبدیل کرده است، اظهار کرد: از نخستین روز آغاز بکار دولت دکتر ابراهیم رییسی در مجموع هزار و 680 طرح و پروژه در سطح شهرستان کلاله یا مورد بهره برداری قرار گرفته و یا عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی اعتبار 13 هزار و 240 میلیارد ریالی را ره آورد دولت سیزدهم طی 2 سال اخیر به این شهرستان عنوان کرد و ادامه داد: با این رقم اعتبار، عملیات محرومیت زدایی روستاها، عملیات اجرایی سالن ورزشی در کنگور و عملیات اجرای لاین ورودی جدید کلاله آغاز و پروژه های مقاوم سازی مسکن روستایی، 2 سالن ورزشی، چمن مصنوعی و فنس استادیوم در شهرستان به بهره برداری رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1680 پروژه ره آورد دولت سیزدهم برای شهرستان کلاله

1680 پروژه ره آورد دولت سیزدهم برای شهرستان کلاله