مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 19:502023-12-21سياسي

قطار سریع السیر تهران ـ مشهد مطالبه جدی زائران مشهدالرضا است


مشهد مطالبه جدی زائران مشهدالرضا (علیه السلام) است و سال های زائران و مجاوران چشم انتظار این پروژه هستند.

- ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی گفت: قطار سریع السیر تهران ـ مشهد مطالبه جدی زائران مشهدالرضا (علیه السلام) است و سال های زائران و مجاوران چشم انتظار این پروژه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یعقوبعلی نظری پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل خبرگزاری ایسنا در مشهد افزود: رییس جمهور در جلسه اجرایی دهه آخر صفر امسال در جمع مدیران دستگاه های اجرایی و خدمت رسان به زائران نیز تاکید کردند که پروژه قطار سریع السیر به طور ویژه پیگیری شود.

وی ادامه داد: ما وظیفه داریم شرایط زیارت و رفت و آمد زائران را تسهیل کنیم و قطار سریع السیر در این راستا یکی از مطالبات جدی زائران است.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: نمایندگان مجلس ساخت راه آهن سریع السیر برای شهرهای پر مسافر و مسیرهای طولانی از جمله مسیر تهران ـ مشهد را طی برنامه هفتم توسعه نیز پیش بینی کرده اند که امیدوارم در تصویب نهایی نیز مدنظر قرارداشته باشد.

نظری از تلاش مدیران ارشد کشوری در این حوزه تقدیر و تاکید کرد: این مطالبه تا زمان بهره برداری توسط زائران، دِینی است که برگردن مسئولان این حوزه برای خدمت به زائران امام رضا (علیه السلام) قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطار سریع السیر تهران ـ مشهد مطالبه جدی زائران مشهدالرضا است

قطار سریع السیر تهران ـ مشهد مطالبه جدی زائران مشهدالرضا است