مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 15:512023-11-24سياسي

مروری بر اهم خطبه های امروز ائمه جمعه


خبرگزاری فارس- سردبیری استان ها- ائمه جمعه سراسر کشور امروز جمعه به ایراد خطبه های نماز جمعه پرداختند، در ادامه به برخی از سخنان آنان اشاره می شود.

تهران حضور مردم در خیابان های لندن و فرانسه نشان داد که نابودی صهیونیست ها نزدیک است حجت الاسلام کاظم صدیقی، خطیب نماز جمعه این هفته تهران در سخنانی با اشاره به آخرین تحولات در غزه، گفت: عملیات طوفان الاقصی، همان آرمان انقلاب اسلامی ایران است؛ حماس با اتکا به ایمان و صلابت، کمر رژیم صهیونیستی را شکاند و صدای شکستن استخوان های آمریکا شنیده شد.

وی افزود: حضور مردم در خیابان های لندن و فرانسه نشان داد که بند را آب برده و نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است و ان شاءالله افول آمریکا را شاهد خواهیم بود.

    آذربایجان شرقی قطعا نفع همه گروه ها و مردم در مشارکت حداکثری در انتخابات است حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، امروز در خطبه های نماز عبادی و سیاسی تبریز اظهار کرد: انتخابات و صندوق رای همواره در جامعه ما دارای شان و جایگاه بزرگی بوده است؛ انتخابات در نظام دینی ما هیچگاه تشریفاتی نبوده و امامین انقلاب همواره روی مشارکت حداکثری تاکید داشتند.

  وی تاکید کرد: انتخابات قدرت آفرین و تهدیدزا برای دشمن است و جریان های سیاسی و مردم باید بدانند که هیچ منفعتی بالاتر از راهبرد مشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مروری بر اهم خطبه های امروز ائمه جمعه

مروری بر اهم خطبه های امروز ائمه جمعه