مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 11:202023-12-12سياسي

مساجد مازندران با طرح «محلات مهدوی» احیا شدند


یکی از موضوعاتی که به عنوان ماموریت های سپاه استان دنبالش بودیم که به نحو ابتکاری در استان مازندران اجرا شود، بحث احیای مساجد بود که این مسئله با طرح محلات مهدوی محقق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار سیاوش مسلمی صبح امروز در دومین روز از نخستین رویداد آموزشی مساله محور محلات مهدوی استان مازندران که در سالن کوثر سپاه کربلا در حال برگزاری است، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که به عنوان ماموریت های سپاه استان دنبالش بودیم که به نحو ابتکاری در استان مازندران اجرا شود، بحث احیای مساجد در سطح استان بود.

وی افزود: در این زمینه طرح محله مهدوی را از سال 1400 در سطح استان اجرایی کردیم و دنبال این بودیم همه ارکان تاثیرگذار در محله مهدوی در یک رویداد آموزشی گرد هم بیایند تا بتوانیم جلسه آموزشی و همچنین در یک جلسه با یک رویکرد جدید اسوه ها را به نتیجه برسانیم.

فرمانده سپاه کربلا بیان کرد: امروز توفیق داشتیم همه ارکان اصلی محله مهدوی که شامل دهیار، شورا، هیات امنا و امام جماعت و منتخبان مساجد در این جلسه حضور پیدا کردند تا گفتمان واحدی را در موضوع محلات مهدوی داشته باشیم.

مسلمی ادامه داد: از سال  1400 که این طرح اجرا شد خروجی و تاثیرش را در مساجد بتوانیم ارزیابی کنیم به همین دلیل غرفه هایی را در موضوعات فرهنگی، اجتما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد مازندران با طرح «محلات مهدوی» احیا شدند

مساجد مازندران با طرح «محلات مهدوی» احیا شدند