مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 13:152023-12-15حوادث

جاده کهورستان - لار دوباره قربانی گرفت


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از وقوع یک فقره تصادف بین یک دستگاه خودرو نیسان سایپا و خودرو سمند و 1 کشته و 7 مجروح خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین قاسمی رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان امروز در این باره گفت: این حادثه در ساعت 15:23 دقیقه روز گذشته توسط شهروندان به مرکز پیام اورژانس 115 اطلاع داده شد.

طبق گزارش شهروندان این حادثه، در محور کهورستان- لارستان حوالی روستای چاه ماخور به وقوع پیوسته و 7 مصدوم و یک فوتی به دنبال داشته است.

قاسمی در ادامه افزود: با توجه به تعداد مصدومین، بلافاصله 5 دستگاه آمبولانس (3 دستگاه آمبولانس اورژانس 115 و دو دستگاه آمبولانس هلال احمر) به محل حادثه اعزام، اقدامات اولیه درمانی انجام و با توجه به تعدد جراحات وارده به مصدومین و با توجه به بعد مسافت تا مراکز درمانی، با اداره اورژانس هوایی بندرعباس جهت اعزام بالگرد هماهنگی لازم انجام شد.

همزمان با اعزام بالگرد به محل حادثه، مصدومین توسط آمبولانس های های اعزامی به پد بالگرد کهورستان اعزام و از آنجا در ساعت 16:30  توسط بالگرد اورژانس 115، به بندرعباس منتقل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده کهورستان - لار دوباره قربانی گرفت

جاده کهورستان - لار دوباره قربانی گرفت