مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 10:552023-12-09سياسي

شورای سیاستگذاری مهارت ورزی دانشگاه تهران تشکیل شد


شورای سیاستگذاری مهارت ورزی دانشگاه تهران به ریاست رییس دانشگاه و با حضور مدیران ارشد دستگاه های اجرایی و فعالان حوزه های اقتصادی، اجتماعی و کارآفرینی تشکیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران در نخستین جلسه شورای سیاستگذاری مهارت ورزی دانشگاه تهران که در سالن شورای دانشگاه برگزار شد، با اشاره به استقبال دانشجویان از برنامه های مهارت ورزی در نیمسال جاری تحصیلی، گفت: فعالان حوزه های کارآفرینی، اقتصادی و اجتماعی بر این باور هستند که یکی از معضلات در نظام آموزش عالی کشور، نوعی جاماندگی دانشجویان ما در حوزه مهارتی است.

رییس دانشگاه تهران، شکل گیری شورای سیاستگذاری مهارت ورزی را در راستای پیگیری برنامه های مهارت ورزی با عقلانیت و نکته سنجی اعضای کارآفرین و فعالان اقتصادی و اجتماعی این شورا دانست و ابراز امیدواری کرد: تجربه دانشگاه تهران در حوزه اجرای برنامه های مهارت ورزی، تجربه موفقی برای همه دانشگاه ها شود.

وی افزود: ارزیابی کیفیت آموزش دانشگاه های کشور بویژه دانشگاه های برتر حتی بر اساس نظام های ارزیابی بین المللی نشان می دهد که از نظر جنبه های آموزشی و بخش های نظری جزو بهترین دانشگاه ها بوده و درخشان ظاهر شده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای سیاستگذاری مهارت ورزی دانشگاه تهران تشکیل شد

شورای سیاستگذاری مهارت ورزی دانشگاه تهران تشکیل شد