مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 11:002023-11-29اجتماعي

بازدید مستمر از تالاب حله الزامی است


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: بازدیدهای مستمر و منظم از تالاب حله و اجرای طرح های لایروبی نقاط مختلف در این تالاب، ضروری است.

- عبدالرحمن مرادزاده، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر در این بازدید با اشاره به اهمیت بازدید مستمر از تالاب حله گفت: ضرورت دارد که در راستای بهبود هر چه بهتر وضعیت زیست محیطی تالاب حله و این منطقه حفاظت شده، اقدامات جدی و منظمی در طول سال جاری اجرایی شود و امیدواریم که این نظم و استمرار تدوام داشته باشد.

صالح رحیمی، فرماندار بوشهر نیز که در این بازدید حضور داشت بر تسریع لایروبی کامل و تکمیل طرح تاکید کرد.

منطقه حفاظت شده حله به وسعت 44 هزار و 783 هکتار، در ساحل خلیج فارس و به فاصله 10 کیلومتری شمال شرقی بندر بوشهر قرار دارد؛ در این منطقه گیاهان تالابی شامل نخل مرداب، نی بزواش، پیازین و لویی و گیاهان خشکی زی مانند گیاهان گز و کهوردر این منطقه دیده می شوند.

پستانداران این منطقه گرگ، شغال، روباه معمولی، خرگوش و گربه وحشی، پرندگان آن درنا، فلامینگو، اگرت، اردک مرمری، اردک سفید، غاز خاکستری، انواع سلیم و سایر پرندگان آبزی و کنار آبزی و انواع بازهای شکاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر، در این بازدید عبدالرحمن مرادزاده، مدیرکل حفاظت مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید مستمر از تالاب حله الزامی است

بازدید مستمر از تالاب حله الزامی است