مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 20:452023-12-13اجتماعي

پژوهش در آموزش و پرورش مغفول مانده است


رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش معتقد است، پژوهش در این وزارتخانه مغفول مانده است.

- ایسنا/فارس رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش معتقد است، پژوهش در این وزارتخانه مغفول مانده است.

حجت الاسلام والمسلمین علی لطیفی امروز، 22 آذرماه در همایش استانی تجلیل از معلمان و دانش آموزان پژوهشگر استان فارس ضمن تشریح نظریه های مختلف روان شناسی در خصوص آموزش اظهار کرد: اندیشمندان متعددی در خصوص آموزش به ارائه نظریه پرداخته اند.

وی، پژوهش در آموزش و پرورش را متفاوت بر شمرد و افزود: پژوهش در آموزش و پرورش بسیار دشوار است زیرا ساختارها به گونه ای است که در این زمینه ایجاد دشواری می کند.

لطیفی با بیان اینکه پژوهش یکی از موارد مغفول مانده در آموزش و پرورش است، گفت: پژوهش دارای دوجنبه است اول اینکه پیشرفت نظام تعلیم و تربیت منوط به پژوهش است و دوم اینکه، باید تلاش کنیم نسلی پژوهشگر و جست وجوگر تربیت کنیم.

وی بر اهتمام بیشتر به پژوهش در آموزش و پرورش تأکید کرد و گفت: برگزاری آیین تجلیل از پژوهشگران در تقویت کار پژوهش و ترغیب معلمان به کار پژوهشی بسیار موثر است.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: استان فارس با وجود گستردگی و دارا بودن بوم های متنوع به خوبی توانسته است در امر تعلیم و تربیت قدم بردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش در آموزش و پرورش مغفول مانده است

پژوهش در آموزش و پرورش مغفول مانده است