مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 01:052023-12-16ورزشي

تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز احیا می شود


با پیگیری و هماهنگی های فرمانداری شهرستان تبریز با مدیران شرکت پتروشیمی مقرر شد تیم دوچرخه سورای این شرکت احیا و در زمینه شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشکاران فعالیت کند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار تبریز گفت: با پیگیری و هماهنگی های فرمانداری شهرستان تبریز با مدیران شرکت پتروشیمی مقرر شد تیم دوچرخه سورای این شرکت احیا و در زمینه شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشکاران فعالیت کند.

یونس فاتح، در جمع خبرنگاران بیان کرد: تیم دوچرخه سورای پتروشیمی تبریز یک برند در ورزش دوچرخه سواری ایران است و تیم ملی دوچرخه سورای کشورمان ورزشکاران و جایگاه خود را مدیون این تیم بزرگ تبریزی است.

وی گفت: اقدامات و گام های مثبت مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت پتروشیمی در این خصوص قابل تقدیر است و امیدواریم با احیای دوباره تیم دوچرخه سورای باشگاه پتروشیمی تبریز مسئولین و مربیان تیم بحث شناسایی و پرورش استعدادهای درخشان جوانان و نوجوانان بومی را برای معرفی به تیم ملی و کسب عنوانین مختلف قهرمانی بیشتر مورد توجه قرار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم باشگاهی دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز یکی از تیم های دوچرخه سواری مطرح ایران بوده و این تیم از لحاظ تجهیزات سخت افزاری امکاناتش بیشتر از فدراسیون دوچرخه سواری بود که متاسفانه مشکلات مالی پیش آمده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز احیا می شود

تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز احیا می شود