مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 10:152023-12-18سياسي

اقدامات کور تروریستی خللی در پیشرفت ایران وارد نمی کند


دشمنان با اقدامات کور تروریستی به دنبال ضربه به امنیت کشور هستند تا پیشرفت ایران را مختل کنند.

- شیخ حسین بازماندگان امام جمعه اهل سنت بندرپل امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس با محکومیت حادثه تروریستی راسک و شهادت جمعی از کارکنان جان بر کف فراجا اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند با این گونه اقدامات تروریستی هرگز نمی توانند خللی در پیشرفت و اقتدار روز افزون ملت ایران وارد کنند.

وی با تصریح بر این که موفقیت های چشمگیر مقاومت و زمین گیر ساختن صهیونیست ها سبب شده تا حامیان غربی این رژیم مفسد و کودک کش با حمایت از گروههای تروریستی در منطقه و جهان به دنبال اعمال فشار بر جبهه مقاومت باشند، اضافه کرد: آنان غافل از این هستند که نیروی ایمان عامل پیشرفت جبهه مقاومت است و این شهیدان بر قدرت جبهه مقاومت می افزایند.

امام جمعه اهل سنت بندرپل با تأکید بر این که خون شهدای حادثه تروریستی راسک ضمن تقویت اتحاد و برادری در میان آحاد جامعه، دامن گیر جنایتکاران خواهد شد، اضافه کرد: این قبیل اقدامات دستاوردی برای تروریست ها ندارد و تنها نشانه عمق کینه آنان با ملت ایران است.

شیخ حسین بازماندگان در بخش دیگری از این گفت و گو اظهار داشت: تنها یک گروه نظامی نیست بلکه یک تفکرو ایدئولوژی است که مقاومت و ایستادگی در برابر رژیم صهیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات کور تروریستی خللی در پیشرفت ایران وارد نمی کند

اقدامات کور تروریستی خللی در پیشرفت ایران وارد نمی کند