مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 10:252023-12-11سياسي

برای پیشبرد اهداف باید از ظرفیت های مردم بهره برد


دادستان کل کشور یکی از ظرفیت های بالای کمیته امداد را مردمی بودن آن دانست و گفت: معتقد هستیم برای موفقیت و پیشبرد اهداف باید از ظرفیت های مردم بهره برد.

- دادستان کل کشور یکی از ظرفیت های بالای کمیته امداد را مردمی بودن آن دانست و گفت: معتقد هستیم برای موفقیت و پیشبرد اهداف باید از ظرفیت های مردم بهره برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مرتضی بختیاری، رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) با حجت الاسلام والمسلمین محمد موحدی آزاد دیدار کرد.

در این دیدار دادستان کل کشور با قدردانی از تلاش ها و اقدامات صورت گرفته از سوی کمیته امداد در جهت محرومیت زدایی و توانمندسازی مددجویان تحت پوشش این کمیته گفت: یکی از محوری ترین مسائل قرآن کریم، توجه به احسان و نیکوکاری و انفاق در راه خدا است.

وی با تجلیل از نگاه جامع و نافذ امام خمینی (ره) در ضرورت وجود یک نهاد برای رسیدگی به وضعیت محرومان گفت: امام راحل همواره بر خدمت به آحاد مردم بالاخص محرومان و مستمندان تأکید داشتند و در این راستا در همان ابتدای انقلاب و در اسفندماه سال 1357 دستور تاسیس کمیته امداد را صادر فرمودند و اکنون برکات این تصمیم بر همگان مشخص و آشکار است.

موحدی آزاد یکی از ظرفیت های بالای این نهاد را مردمی بودن آن دانست و گفت: معتقد هستیم برای موفقیت و پیشبرد اهداف باید از ظرفیت های مردم بهره ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای پیشبرد اهداف باید از ظرفیت های مردم بهره برد

برای پیشبرد اهداف باید از ظرفیت های مردم بهره برد