مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 21:502023-12-10اقتصادي

مشاور وزیر اقتصاد: نوآوری های فناورانه نمی تواند همه مشکلات را حل کند


مشاور وزیر اقتصاد با بیان اینکه صرفا با نوآوری های فناورانه نمی توان مشکلات اقتصادی را حل کرد، گفت: برای حل مشکلات نیاز است که به نوآوری های سیاستی برسیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز،  علی ملکی در نشست رویداد ملی سیاست گذاری تحول فارس که امروز، 19 آذر در هتل بزرگ شیراز برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: در رابطه با تجارب مشابهی که از سال های پیش در زمینه اندیشه ورزی و تشکیل اندیشکده ها و اتاق های فکر داشته ایم سعی می شود این تجربیات به اشتراک گذاشته شود تا بتوانیم از یکدیگر یاد بگیریم و رو به جلو حرکت کنیم.

  وی افزود: سئوالی که وجود دارد این است که چقدر رشد شرکت های دانش بنیان، حمایت و توسعه و نفوذشان می تواند مستقیماً به معنی حل مسائل کشور باشد؟ اگر سرمایه گذاری قابل توجهی روی فناوری شرکت های حوزه انرژی کنیم، این به معنی حل مسئله انرژی کشور است؟ یا اگر فناوری پیشرفته ای را در حمل و نقل برقی داشته باشیم، این معنی است که مسئله آلودگی در کشور حل می شود؟ وی با بیان اینکه این ها نیمی از راه هستند، افزود: ما نیاز به بحث های فراتری داریم که تاکنون به شکل طبیعی به آن ها پرداخته شده است و آن داستان نوآوری های غیرفناورانه و سیاستی است و در این مجال نکاتی درباره مشابهت ها و تفاوت های این دو نوع فناوری بیان می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور وزیر اقتصاد: نوآوری های فناورانه نمی تواند همه مشکلات را حل کند

مشاور وزیر اقتصاد: نوآوری های فناورانه نمی تواند همه مشکلات را حل کند