مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 17:002023-12-20حوادث

کلاهبرداری از خانواده بیمار با جعل هویت پزشک معالج (+فیلم)


رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت: بنا بر آمار اعلامی از بیمارستان ها مشخصات بیش از 300 نفر از بیماران در اختیار این مجرمان بوده و قصد کلاهبرداری از آنان را داشتند که با اقدامات به موقع پلیس ناکام ماندند.

- کلاهبرداری از خانواده بیمار با جعل هویت پزشک معالج (+فیلم) رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت: بنا بر آمار اعلامی از بیمارستان ها مشخصات بیش از 300 نفر از بیماران در اختیار این مجرمان بوده و قصد کلاهبرداری از آنان را داشتند که با اقدامات به موقع پلیس ناکام ماندند.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری کلاهبرداران تلفنی خبر داد و گفت: متهمان در قالب یک باند چهارنفره با جعل هویت پزشکان بیمارستان ها، با نگران کردن خانواده بیماران بدحالی که بستری بودند، از آن ها کلاهبرداری می کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ داود معظمی گودرزی گفت:­ تعدادی از شهروندان به این پلیس مراجعه و اعلام کردند شخصی ناشناس خود را پزشک معالج بیمار آن ها که در بیمارستان بستری است معرفی کرده و با اعلام اینکه مریض آن ها بدحال است و باید سریعا مداوا شود از آن ها خواسته مبلغ مورد نظر را واریز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری از خانواده بیمار با جعل هویت پزشک معالج (+فیلم)

کلاهبرداری از خانواده بیمار با جعل هویت پزشک معالج (+فیلم)