مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 09:162023-12-10اقتصادي

16 زندانی جرائم غیرعمد به آغوش خانواده بازگشتند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، حسین بیگی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به برکت  هفته بسیج و دهه اول فاطمیه 16 زندانی جرائم غیرعمد استان مرکزی  با نیت خیر خیرین از قید بند رهایی یافته و به آغوش خانواده های خود بازگشتند.

وی تصریح کرد:با توجه فرارسیدن هفته بسیج و دهه اول فاطمیه ستاد دیه با مساعدت خیرین نیک اندیش توانست مبلغ بدهی این زندانیان که به دلیل وضعیت نامناسب مالی و یا به صورت سهوی روانه زندان شده بودند را تامین و شرایط آزادی آنان را فراهم کند.

مدیر ستاد دیه استان مرکزی گفت: از تعداد محکومین  14نفر محکوم مالی و 2نفر محکوم مهریه بوده اند که واجد شرایط مساعدت از سوی ستاد دیه تشخیص وپس از طی مراحل قانونی شرایط آزادیشان فراهم گردید.

  بیگی با اشاره به راه اندازی پویش آزادی 10 نفر از محکومین جرائم غیر عمد در ایام فاطمیه بیان کرد: مبلغ مورد نیاز برای آزادی محکومین 250میلیون تومان اعلام شده است.

وی همچنین در خصوص نیکوکار 90 ساله که به تعداد سال های عمرش زندانی آزاد کرد، اظهار کرد: با کمک 160 میلیون تومانی نیکوکار سالخورده تهرانی، مجموع زندانیان جرایم غیرعمد آزاد شده از سوی این مرد به عدد 90 رسید.

به گفته وی این خیر طی 10 مرحله پرداخت کمک در مجموع با اختصاص رقمی بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان موجبات رهایی 90 زندانی بدهکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 زندانی جرائم غیرعمد به آغوش خانواده بازگشتند

16 زندانی جرائم غیرعمد به آغوش خانواده بازگشتند