مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 16:552023-12-21اقتصادي

معاون شیلات ایران: صنعت شناورسازی به اقتصاد منطقه رونق می دهد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید مصطفی بهشتیان اظهار داشت: جزیره قشم با بهره مندی واحد های تولیدی فعال در زمینه تولید شناور های چوبی، - معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران صنعت شناورسازی در قشم را صنعتی اشتغالزا و رونق دهنده اقتصاد دانست و بر توسعه و حمایت بیشتر از آن تاکید کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید مصطفی بهشتیان اظهار داشت: جزیره قشم با بهره مندی واحد های تولیدی فعال در زمینه تولید شناور های چوبی، فایبرگلاس، فلزی و آلومینیومی، از مهمترین قطب های تولید شناور های دریایی در ایران است.

وی خاطرنشان کرد: ساخت شناور های استاندارد و مطابق با قوانین شیلات در کارگاه های شناور سازی قشم یکی از ویژگی های مهم این صنعت در این منطقه است و طبق آمار های اعلام شده سال گذشته 159 فروند لنج باری، تفریحی و صیادی در این جزیره ساخته شده است.

معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران صنعت شناورسازی به ویژه لنج های صیادی آب های داخلی و بین المللی در قشم را صنعتی اشتغالزا و رونق دهنده اقتصاد دانست و بر توسعه و حمایت بیشتر از آن تاکید کرد.

بهشتیان با اشاره به برنامه های سازمان شیلات برای توسعه آبزیان در سواحل، خاطرنشان کرد:پرورش ماهی در قفس و پرورش میگو از اصلی ترین این برنامه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون شیلات ایران: صنعت شناورسازی به اقتصاد منطقه رونق می دهد

معاون شیلات ایران: صنعت شناورسازی به اقتصاد منطقه رونق می دهد