مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 09:152023-12-05سياسي

مناسب سازی شهر برای معلولین؛ اولویت مدیریت شهری


رییس شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر توجه به نیازهای معلولین در مناسب سازی شهر گفت: باوجود کارهای زیادی که در بخش مناسب سازی معابر انجام شده اما باید در این حوزه کارهای بیشتری انجام شود و به سمت شهری ایمن برای معلولین حرکت کنیم.

- به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محسن محرری در حاشیه بازدید از مرکز توانبخشی، مراقبتی رضوی که به مناسبت روز معلولین انجام شد، به اهمیت مناسب سازی شهر برای همه شهروندان اشاره کرد و اظهار داشت: توسعه شهر تنها با ایجاد بزرگراه و تعریض خیابان محقق نمی شود بلکه نیاز داریم این توسعه در جهت رفاه همه شهروندان برنامه ریزی شود.

وی مناسب سازی خیابان ها و معابر را برای معلولین یکی از اولویت های مدیریت شهری دانست و افزود: باوجود کارهای زیادی که در بخش مناسب سازی معابر انجام شده اما هنوز شهر ایمنی لازم برای حضور فعال شهروندان معلول را نداشته و باید در این حوزه کارهای زیادی انجام شود.

رییس شورای اسلامی شهر قم مناسب سازی معابر را راهی برای استقلال معلولین بیان و تصریح کرد: باید برای مناسب سازی و توانمندسازی معلولین حتماً از جامعه معلولین نیز مشاوره های لازم گرفته شود و تا رسیدن شرایط مطلوب این همکاری و تبادل نظر به صورت دوسویه انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناسب سازی شهر برای معلولین؛ اولویت مدیریت شهری

مناسب سازی شهر برای معلولین؛ اولویت مدیریت شهری