مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 14:202023-12-13بين الملل

انهدام 15 جنگ افزار صهیونیست ها در مناطق مختلف نوار غزه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، گردان های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که طی عملیات فداکارانه هفت دستگاه تانک و 2 نفربر ارتش رژیم صهیونیستی را در محور های شرق و شمال شهر خان یونس با راکت های ضدزره «یاسین 105» و بمب های «شواظ» (شراره .

- گردان های قسام و قدس از انهدام 15 دستگاه تانک، خودرو زرهی و نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور های مختلف جنگ در نوار غزه تنها طی چند ساعت اخیر خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، گردان های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که طی عملیات فداکارانه هفت دستگاه تانک و 2 نفربر ارتش رژیم صهیونیستی را در محور های شرق و شمال شهر خان یونس با راکت های ضدزره یاسین 105 و بمب های شواظ (شراره آتش) هدف قرار داده است.

گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم اعلام کرد که 4 خودروی زرهی اشغالگران صهیونیست از جمله یک نفربر را در اردوگاه جبالیا و منطقه التوأم با راکت های ضدزره تاندوم و بمب هدف قرار داده است.

گردان های قدس همچنین از درگیری شدید رزمندگانش با نظامیان اشغالگر در منطقه الزیتون در شرق غزه و هدف قرار دادن دو خودرو نظامی آن ها با راکت های تاندوم خبر داد و اعلام کرد که محل تجمع نظامیان اشغالگر را در محور های شرق خان یونس هدف حمله راکتی و خمپاره ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام 15 جنگ افزار صهیونیست ها در مناطق مختلف نوار غزه

انهدام 15 جنگ افزار صهیونیست ها در مناطق مختلف نوار غزه