مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 08:552023-12-02سياسي

زندگی شهدا سرشار از درس و حکمت است


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز با اشاره به اینکه زندگی شهدا سرشار از درس و حکمت است، گفت: باید شهدا را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام والمسلمین نعیمی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز ، در یادواره مشترک شهدای بخش چندار ، شهر کوهسار و روستای برغان ، با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ و معارف دفاع مقدس و مقاومت، اظهار کرد: برگزاری مراسم هایی همچون یادواره شهدا سرشار از خیر، برکت و معنویت است و این محافل باعث معرفت افزایی و مأنوس شدن بیشتر با آرمان های شهدا می شود.

وی با اشاره به اینکه شهدا اخلاص در عمل داشتند و برای رضا خدا کار می کردند، افزود: هیچ یک از شهدا برای خود و یا در جهت دیده شدن فعالیت هایش نزد مردم کاری را انجام نمی داد و آنها تنها در جهت رضایت خدا فعالیت می کردند که ما باید از این اعمال آن ها درس بگیریم.

حجت الاسلام و المسلمین نعیمی با تاکید بر اینکه شهدا فدایی مردم، کشور و ولایت بودند، تصریح کرد: شهدا به دنبال ساختن آینده خود نبودند بلکه با خون پاک خود آینده ایران اسلامی را ساختند و اقتدار و عظمت برای کشور به ارمغان آوردند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز با بیان اینکه خانواده شهدا نیز امروز هیچ مطالبه ای از مردم ندارند، تاکید کرد: تنها خواس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی شهدا سرشار از درس و حکمت است

زندگی شهدا سرشار از درس و حکمت است