مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 15:502023-12-19حوادث

سارق زورگیر در قائمشهر در کمتر از 3 ساعت دستگیر شد


فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از دستگیری سارق زورگیر از یک راننده اسنپ در کمتر از 3 ساعت در اقدامی عملیاتی خبر داد.

- ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از دستگیری سارق زورگیر از یک راننده اسنپ در کمتر از 3 ساعت در اقدامی عملیاتی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی خادمی اظهار کرد: ساعت 23 شب گذشته، در پی تماس با فوریت های پلیسی از سوی یک راننده تاکسی اسنپ مبنی بر زورگیری از وی توسط فردی که به عنوان مسافر سوار خودروی او شده بود، موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر، تصریح کرد: برابر بررسی های همه جانبه، متهم در حین طی مسیر با تغییر مقصد اعلامی راننده خودرو را به بیراهه ای کشانده و طی مسافتی با تهدید و مجروح کردن راننده بوسیله چاقو قصد سرقت خودرو را داشته است که پس از مواجهه با مقاومت راننده خودرو از محل متواری شد.

سرهنگ خادمی در ادامه اظهار کرد: با حضور ماموران در محل راننده مصدوم به بیمارستان منتقل شد و با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، ماموران در کمتر از 3 ساعت سارق زورگیر را شناسایی و دستگیر کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر خاطرنشان کرد: متهم که به تازگی از زندان آزاد شده بود در رویارویی با شاکی به جرم خود اعتراف کرد و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارق زورگیر در قائمشهر در کمتر از 3 ساعت دستگیر شد

سارق زورگیر در قائمشهر در کمتر از 3 ساعت دستگیر شد