مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 16:302023-11-29سياسي

4 ویژگی بسیجیان به روایت مسوول نمایندگی ولی فقیه در بسیج


حجت الاسلام علی رضایی ضمن تشریح ویژگی های بسیجیان تاکید کرد: بسیجیان از ملامت دیگران ناراحت نمی شوند و همواره بر راهی که در راه کمک به ارتقای کارآمدی نظام و مردم انتخاب کردند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام علی رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، عصر امروز (چهارشنبه 8 آذرماه) در هشتمین جشنواره سراسری مالک اشتر بسیج، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تبریک به بسیجیان سراسر کشور، گفت: حضرت امام خمینی(ره) از یک آیه قرآن درباره خصوصیات بسیجیان سخن گفته اند.

وی افزود: حضرت امام (ره) درآیه 54 سوره مائده، چهار خصوصیت برای بسیجیان بیان کرده اند؛ اول اینکه آنها خداوند را دوست دارند و خداوند نیز آنها را دوست دارد.

  حجت الاسلام رضایی در ادامه عنوان کرد: آنها در برابر مظلومان و محرومان دنیا سر به زیر و در برابر استکبار سینه سپر کرده اند.

  وی انجام با اخلاص تمامی کارها را سومین خصوصیت بسیجیان دانست و گفت: آنها تمام جهانشان برای خداوند بوده و تمامی کارها و اعمالشان را با اخلاص و به دور از خودنمایی انجام می دهند.

  مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در پایان گفت: چهارمین خصوصیت بسیجیان این است که از هیچ ملامت گری نگران و ترسان نیستند و همواره امید آنها به خداوند متعال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 ویژگی بسیجیان به روایت مسوول نمایندگی ولی فقیه در بسیج

4 ویژگی بسیجیان به روایت مسوول نمایندگی ولی فقیه در بسیج