مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 08:452023-12-19بين الملل

تفاوت آزادی در ایران و غرب بر سر جنگ فلسطین و اسراییل


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه ایران در یادداشتی به قلم امیر حسین ثابتی نوشت: مفاهیم سرکاری غربی عبارتنداز: آزادی، دموکراسی، - غربی ها مردم دنیا را با یک سری مفاهیم انتزاعی به ظاهر زیبا و رمانتیک سرکار گذاشته اند و به دنیا دارند می خندند.

اما ما خودمان باید حواس مان باشد مصداق آن آدم های سر کار رفته نباشیم.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه ایران در یادداشتی به قلم امیر حسین ثابتی نوشت: مفاهیم سرکاری غربی عبارتنداز: آزادی، دموکراسی، حقوق بشر، آزادی بیان، پلورالیسم و.

یعنی در ذهن خیلی از مردم دنیا از جمله ایرانی ها جا انداخته اند که غرب مدینه فاضله ای است که در آن همه آزاد و برابر هستند، اما در جهان غیر غرب، همه چیز سیاه و بسته و پر از خفقان است.

در حالی که مثال های نقض زیادی وجود دارد که در همان غرب، آزادی و آزادی بیان چقدر محدود و کنترل شده است و اگر کسی پا روی خطوط قرمز آن ها بگذارد، باید هزینه های سنگینی پرداخت کند.

به این چند مورد دقت کنید: - پلیس لندن اخیراً آگهی داده که تصویر فلان زن را شناسایی و به پلیس معرفی کنید! به چه جرمی؟ چون پلاکاردی را در دست داشته که تصویر مرد های برهنه شده فلسطینی توسط اسراییل را با تصویر برهنه شدن یهودیان توسط ارتش نازی کنار هم گذاشته و زیرش نوشته تفاوت را پیدا ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاوت آزادی در ایران و غرب بر سر جنگ فلسطین و اسراییل

تفاوت آزادی در ایران و غرب بر سر جنگ فلسطین و اسراییل