مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 10:052023-11-25سياسي

مردم سیستان بلوچستان وفادارترین بر آرمان های انقلاب اسلامی هستند


معاون قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه الله اعظم (عج) گفت: مردم سیستان بلوچستان وفادارترین بر آرمان های انقلاب اسلامی و سربلندترین در عهده و پیمان ها هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، در نشستی با حضور نماینده ای از ستاد برنامه اطلاعات مردمی کشور، دبیران مجامع مطالبه گری استان سیستان و بلوچستان و مسئولان، کارگروه های تخصصی این مجموعه و همچنین مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برگزار شد.

معاون تشکیلات و بازرسی برنامه اطلاعات مردمی قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه الله اعظم (عج) با اشاره به اینکه ساختار مردمی و اعتماد به مردم می تواند درمانی برای خیلی از دردهای کشور باشد گفت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی هر کجا حاکمیت و دولت با اعتماد به مردمی اقدامی را مد نظر خود قرار داد توانست برگی دیگر از افتخارات تاریخی خود را رقم بزند.

علیرضا بابایی در این نشست با ارایه گزارشی از فعالیت های این مجموعه در کشور خاطرنشان کرد: مجامع مطالبه گران مردمی در 31 استان کشور تشکیل شده است و در مرحله دوم نیز 320 مجمع مطالبه گران مردمی شهرستان فعالیت خود را آغاز کرده اند و به همت مطالبه گران، تا پایان سال1402 تمامی 500 شهرستان کشور از برکات چنین نشست ها و مجامع هم فکری و هم افزایی برخوردار خواهند بود و اکنون نیز مجامع مطالبه گری در کشور ، توانسته اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم سیستان بلوچستان وفادارترین بر آرمان های انقلاب اسلامی هستند

مردم سیستان بلوچستان وفادارترین بر آرمان های انقلاب اسلامی هستند