مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 20:002023-12-11اقتصادي

توسعه همکاری اتاق بازرگانی البرز و بسیج اصناف


رییس اتاق بازرگانی البرز بر گسترش سطح همکاری و تعامل میان اتاق بازرگانی البرز و هیات اندیشه ورز بسیج اصناف استان به منظور بهره مندی مناسب از ظرفیت های طرفین تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، پرهام رضایی، رییس اتاق بازرگانی استان البرز، روز دوشنبه در دومین نشست تخصصی هیات اندیشه ورز بسیج اصناف استان البرز که در محل اتاق بازرگانی البرز برگزار شد، گفت: این نشست با هدف هم افزایی و مشارکت هر چه بیشتر میان هیات های اندیشه ورز و فعالان اقتصادی بخش خصوصی برنامه ریزی و برگزار شد .

وی ادامه داد: در اسفندماه سال 99 دفتر تخصصی بسیج تجار و بازرگانان اتاق بازرگانی البرز با حضور دکتر حسن پور مسؤول بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور و جناب درویش مسئول دفتر بسیج تجار و بازرگانان کشور در محل اتاق بازرگانی البرز و با هدف استفاده از ظرفیت تلاشگران این عرصه در تقویت توانمندی های تولید و صنعتی راه اندازی شد.

رییس اتاق بازرگانی البرز با اشاره به دیگر برنامه های تعاملی میان بسیج و فعالان بخش خصوصی در این مجموعه، اظهار کرد: دومین گردهمایی مشترک مسؤولان و دبیران بسیج تجار و بازرگانان کشور در تابستان سال گذشته به میزبانی اتاق بازرگانی البرز برگزار و در خصوص پیشبرد اقدامات لازم در زمینه تامین مواد اولیه، ماشین آلات و دیگر زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه همکاری اتاق بازرگانی البرز و بسیج اصناف

توسعه همکاری اتاق بازرگانی البرز و بسیج اصناف