مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 18:352023-12-06سياسي

کنشگری اجتماعی نیازمند عدالت است


عقیده ایمانی و انقلابی ما بر این ایده استوار است که تا بسترهای برای کنشگری معطوف به عدالت برای آحاد جامعه محیا نشود، - نماینده جنبش عدالت خواه گفت: عقیده ایمانی و انقلابی ما بر این ایده استوار است که تا بسترهای برای کنشگری معطوف به عدالت برای آحاد جامعه محیا نشود، نیل به آرمان شهری پر عدل و داد ناممکن خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی زارع نماینده جنبش عدالت خواه در مراسم روز دانشجو که امروز با حضور رییس جمهور در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، اظهار کرد: جریاناتی با تمسک به ادبیاتی مانند اقتدار در تصمیم گیری مشروعیت برای خود ایجاد کرد، برگزاری انتخابات مجلس چالش های موجود را بیشتر خواهد کرد، وقتی دولت نتواند با استفاده از دال مرکزی حکمرانی با جریانات سیاسی نسبت برقرار کنند، جریانات سهم خواه و منفعت طلب خواهند توانست به صحنه انتخابات وارد شوند این اتفاق نتیجه ای جز به محاق رفتن بیشتر عدالت و جمهوریت ندارد.

وی افزود: عقیده ایمانی و انقلابی ما بر این ایده استوار است که تا بسترهای برای کنشگری معطوف به عدالت برای آحاد جامعه محیا نشود، نیل به آرمان شهری پر عدل و داد ناممکن خواهد بود.

زارع بیان کرد: دو سال پس از شروع به کار دولت سیزدهم اگر بخواهیم پربسامدترین ایده دولت و منسوبین شما را در دفاع از عملکرد دولت و تبیین دستاوردها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنشگری اجتماعی نیازمند عدالت است

کنشگری اجتماعی نیازمند عدالت است