مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 08:052023-12-18پزشكي

استقرار 10 شرکت دانش بنیان حوزه سلامت در همدان


رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به انتشار 16 مجله علمی در دانشگاه گفت: در حال حاضر 10 شرکت دانش بنیان سلامت در پارک علم و فناوری مستقر شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدمهدی مجذوبی صبح امروز در نشست با فرمانده انتظامی استان در سالن دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه علوم پزشکی همدان فعالیت هایی را از دو سال قبل مبتنی بر تفاهم نامه مشترک با دستگاه های مرتبط در حوزه سلامت منعقد کرده است اظهار کرد: یکی از وظایف مهم دانشگاه ها رسالت اجتماعی و پاسخگویی اجتماعی است که باید در این راستا ورود به مسائل اجتماع و مأموریت گرایی در دانشگاه ها مد نظر باشد.

وی تصریح کرد: برخی دستگاه ها در این خصوص، ورود موثری داشته اند و همکاری های خوبی در راستای تحقق اهداف بهداشت و درمان و ارتقای حوزه سلامت صورت گرفته و آمادگی لازم برای همکاری با نیروی انتظامی نیز در دانشگاه وجود دارد.

  رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: حوزه تحقیقات دانشگاه در تولید دانش ارتقای رتبه محسوسی را تجربه کرده و در انتشار دانش موفق شدیم هفت مجله را در پایگاه های استنادی دنیا نمایه کنیم و در این خصوص به رتبه سوم در کشور دست یابیم.

  وی با بیان اینکه 16 مجله علمی در دانشگاه علوم پزشکی همدان منتشر می شود عنوان کرد: با پیگیری موفق شدیم مجوز احداث پارک علم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 10 شرکت دانش بنیان حوزه سلامت در همدان

استقرار 10 شرکت دانش بنیان حوزه سلامت در همدان