مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 13:052023-12-07اقتصادي

خاندوزی خبر داد: برداشت از صندوق ذخیره ارزی برای تکمیل پروژه های عمرانی


وزیر امور اقتصادی و دارایی به اخذ مجوز برای برداشت از صندوق توسعه ارزی برای تزریق بودجه به پروژه های عمرانی اشاره و گفت: تزریق بودجه از طریق مولدسازی می تواند به تکمیل پروژه های عمرانی کمک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان با تأکید بر اینکه بر خلاف خیلی از استان ها ریل گذاری اقتصادی در زنجان به درستی انجام شده است، اظهار کرد: دلیل این مهم فرهیختگی و حسینی بودن مردم این استان است.

وزیر امور اقتصاد و دارایی به رتبه های برتر استان زنجان در شاخص های اقتصادی اشاره و تصریح کرد: سهولت در کسب و کار، نشاط اقتصادی، مشارکت اقتصادی از شاخص هایی هستند که زنجان در آن ها در بین چند رتبه برتر قرار گرفته است که این مهم مدیریت بازار کار در همه ابعاد را تسهیل خواهد کرد.

وی به بهره مندی 100 درصدی استان زنجان از وام های اعطایی اشاره کرد و افزود: بالابودن شاخص های اقتصادی منجر به بهترشدن عدالت اجتماعی هم در استان خواهد شد، لذا فاصله طبقاتی هم در این استان نسبت به استان های دیگر بهتر است.

  خاندوزی با تاکید بر اینکه شاخص های مطلوب به هیچ وجه دلیل بر نبود مشکل در این استان به مانند دیگر استان ها نیست، ادامه داد: تورم، پروژه های نیمه تمام و دیگر مسائل مشکلاتی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاندوزی خبر داد: برداشت از صندوق ذخیره ارزی برای تکمیل پروژه های عمرانی

خاندوزی خبر داد: برداشت از صندوق ذخیره ارزی برای تکمیل پروژه های عمرانی