مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 08:302023-12-05بين الملل

نسل هتل نشین


ما با نسلی روبرو هستیم که هتل نشین است! نسلی که وقتی صبح از خواب بیدار می شود، گویی می خواهد از هتل خانه خود خارج شود و والدینش همچون مستخدمینی در خدمتش هستند.

- چند سال پیش، دخترهای خانه صبح ها زود از خواب بیدار می شدند، و تا قبل از رفتن به مدرسه، همه جای خانه را رفت و روب می کردند، و بعد راهی مدرسه می شدند.

در اوقات دیگر، با خیاطی، گلدوزی، قالی بافی و نظایر آنها، کمک مادر بودند تا بتوانند قسمتی از بار خانواده را به دوش بگیرند! چند سال پیش، دخترهای خانه تا قبل از رفتن به مدرسه، همه جای خانه را رفت و روب می کردند، و بعد راهی مدرسه می شدند.

  در سویی دیگر، پسرها صبح زود یا عصر، نان و سایر مایحتاج خانه را خرید می کردند و کارهای مردانه را برای کمک به پدر خود انجام می دادند.

پسرها مایحتاج خانه را خرید می کردند و کارهای مردانه را برای کمک به پدر خود انجام می دادند.

  پسرها تابستانها برای ارتقای نسبی وضعیت اقتصاد خانواده وکمک به پدر، در اصناف مختلف شاگردی و یا فروشندگی می کردند! اما حالا با نسلی روبرو هستیم که هتل نشین است! نسلی که وقتی صبح از خواب بیدار می شود، گویی می خواهد از هتل خانه اش خارج شود.

والدینش به عنوان مستخدمین هتل خانه همه جا را رفت وروب می کنند، و با یک تلفن همه چیز درب خانه برایش مهیاست! حالا با نسلی روبرو هستیم که هت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسل هتل نشین

نسل هتل نشین