مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 13:102023-12-20سياسي

برپایی راهیان نور دریایی در خوزستان


امسال با هماهنگی نیروی دریایی بستر سفرهای دریایی کاروان ها برای بازدید از عملیات های آبی دفاع مقدس افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرمشهر، سید علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان امروز در نشست قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، اظهار کرد: خوشبختانه استان خوزستان و یادمان های دفاع مقدس در این استان آماده میزبانی از زائران سرزمین نور هستند.

  وی عنوان کرد:  در سال های گذشته برای حضور کاروان های راهیان نور اقدامات قابل قبولی در سطح استان خوزستان انجام شد و امسال نیز با هماهنگی نیروی دریایی بستر سفرهای دریایی کاروان ها برای بازدید از عملیات های آبی دفاع مقدس افزایش می یابد.

استاندار خوزستان گفت: کاروان های راهیان نور در سفر به مناطق عملیاتی جنوب با خانواده های شهدا در شهرهای آبادان، خرمشهر، شادگان، دشت آزادگان، هویزه و اهواز دیدار داشته باشند تا پیوند کاروان ها و خانواده شهدا مستحکم تر شود.

وی با اشاره به تلاش برای اینکه یادمان های دفاع مقدس صاحب ردیف بودجه ای در بودجه عمومی کشور شوند، بیان کرد: این اماکن نیاز به تعمیر و نگهداری دارند و برخی نیز فاقد زیرساخت مناسب هستند این در حالی است که بنگاه های اقتصادی موجود در استان نیز باید در حفظ و صیانت از حرکت عظیم راهیان نور یاری رسان باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی راهیان نور دریایی در خوزستان

برپایی راهیان نور دریایی در خوزستان