مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 11:252023-11-30سياسي

پشتیبانی از ولایت فقیه توصیه موکد شهدا بود/ دنیا از وحدت ما می هراسد


استاندار گلستان با اشاره به اینکه پشتیبانی از ولایت فقیه سفارش همه شهدای دفاع مقدس است، گفت: به طور قطع ایران اسلامی با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در راه سعادتمندی قدم برمی دارد.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان با اشاره به اینکه پشتیبانی از ولایت فقیه سفارش همه شهدای دفاع مقدس است، گفت: به طور قطع ایران اسلامی با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در راه سعادتمندی قدم برمی دارد.

اولین اجلاسیه زنان شهید اهل سنت کشور امروز پنجشنبه 9 آذر ماه با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رییس بسیج مستضعفین کشور در شهرستان بندرترکمن در حال برگزاری است.

استاندار گلستان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: طبق آیات و روایات اسلامی کسانی که در راه خدا کشته می شوند، زنده هستند و نزد خدا روزی می خورند.

وی بیان کرد: هدف ما از برگزاری اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور این است که وحدت شیعیان و اهل سنت در ایران عزیزمان را به گوش جهانیان برسانیم.

زنگانه با اشاره به اینکه ملت ایران از همه اقوام و مذاهب شهدای بزرگی تقدیم انقلاب کرده که همگی آنها چراغ راه ما بوده و نخواهند گذاشت مسیر هدایت را گم کنیم، گفت: پیروزی و حمایت از ولایت فقیه تاکید همه شهدا بوده و ما نباید در این راه کوتاهی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشتیبانی از ولایت فقیه توصیه موکد شهدا بود/ دنیا از وحدت ما می هراسد

پشتیبانی از ولایت فقیه توصیه موکد شهدا بود/ دنیا از وحدت ما می هراسد