مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 20:152023-12-04بين الملل

تشدید تنش میان نتانیاهو و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی


رسانه های صهیونیستی جزییات جدیدی از اختلافات، تنش ها و عدم هماهنگی بین نخست وزیر رژیم صهیونیستی و وزیر جنگ این رژیم فاش کردند.

- رسانه های صهیونیستی جزییات جدیدی از اختلافات، تنش ها و عدم هماهنگی بین نخست وزیر رژیم صهیونیستی و وزیر جنگ این رژیم فاش کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه یسراییل هیوم نوشت، برگزاری کنفرانس های مطبوعاتی جداگانه تنها نوک کوه یخ تنش میان بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و یوآو گالانت، وزیر جنگ این رژیم است.

نتانیاهو دفاتری را در وزارت امنیت به گالانت داده اما آنها را بسته است و در نتیجه او در جستجوی اتاقی برای برگزاری دیداری با آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکاست.

این روزنامه نوشت، شهرک نشینان رژیم صهیونیستی با دور دیگری از تنش میان دو شخصیت برجسته سیاسی که از 7 اکتبر جنگ علیه حماس را آغاز کرده اند و کسانی که عموماً مسئول امنیت این رژیم هستند، یعنی نتانیاهو و گالانت روبرو هستند.

یسراییل هیوم نوشت، علی رغم این واقعیت که از زمانی که نتانیاهو دستور برکناری گالانت را در مارس صادر کرد، هیچ کس در مورد رابطه بین این دو ابهامی نداشت، اما آن دو از زمان آغاز جنگ مشتاق بودند نشان دهند که در یک جبهه متحد هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید تنش میان نتانیاهو و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی

تشدید تنش میان نتانیاهو و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی