مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 09:502023-12-12سياسي

فعالیت های فرهنگی از اولویت های جهاد دانشگاهی قم است


سرپرست جهاد دانشگاهی استان قم در دیدار با آیت الله حسینی بوشهری گفت: با توجه به ظرفیت های فکری و فرهنگی در استان قم، فعالیت در حوزه فرهنگی یکی از اولویت های مهم واحد استان قم است.

- ایسنا/قم سرپرست جهاد دانشگاهی استان قم در دیدار با آیت الله حسینی بوشهری گفت: با توجه به ظرفیت های فکری و فرهنگی در استان قم، فعالیت در حوزه فرهنگی یکی از اولویت های مهم واحد استان قم است.

به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، آیت الله حسینی بوشهری در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیت جهادگران جهاد دانشگاهی استان قم اظهار کرد:گردهمایی رؤسای واحدهای سازمانی و استانی جهاد دانشگاهی کشور برای استان قم موثر است.

این مرجع عالیقدر اظهار کرد: امیدواریم جهاد دانشگاهی در پیمایش میزان مشارکت مردم در انتخابات جمهوری اسلامی بتواند نقش آفرین بوده و چراغ راهی برای سایر سازمان ها باشد و گام مهمی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات و افزایش رضایت از نظام بردارد.

در ادامه حامد حیاتی سرپرست این واحد، در این دیدار بیان کرد: جهاد دانشگاهی استان قم فعالیت ها و خدمات بسیاری را در حوزه های مختلف بر عهده دارد که با توجه به ظرفیت های فکری و فرهنگی در این استان، فعالیت در حوزه فرهنگی یکی از اولویت های مهم واحد استان قم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های فرهنگی از اولویت های جهاد دانشگاهی قم است

فعالیت های فرهنگی از اولویت های جهاد دانشگاهی قم است