مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 17:452023-11-30فرهنگي

هنر یک روند بدون توقف رو به جلو است/فعالان عرصه فیلم باید تاریخ را بشناسند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی فرمانداری رفسنجان، داریوش ارجمند بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در دورهمی کانون های هنری دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان افزود: - داریوش ارجمند گفت : هنر باید بیانگر ، وضعیت و فلسفه وجود، چرایی و چگونگی ما باشد اینکه چرا به وجود آمدیم و چگونه باید در این جهان باشیم همه این چهار پدیده برای حقانیت حرفشان به سراغ هنر می آیند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی فرمانداری رفسنجان، داریوش ارجمند بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در دورهمی کانون های هنری دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان افزود: تداوم، شیفتگی، عشق و صبر لازمه و ضرورت هنر است.

وی اظهار داشت: هنر باید بیانگر هنر، وضعیت و فلسفه وجود، چرایی و چگونگی ما باشد اینکه چرا به وجود آمدیم و چگونه باید در این جهان باشیم همه این چهار پدیده برای حقانیت حرفشان به سراغ هنر می آیند.

این پیشکسوت سینما و تلویزیون هنر را یک روند بدون توقف رو به جلو دانست و افزود: بازیگری تغییر جایگاه انسان از خودش به انسان دیگری و سرنوشت تعیین نشده ای در نمایش نامه است.

وی گفت: وظیفه کسی که سمت فیلم سازی و بازیگری می رود این است که دنیا و تاریخ را بشناسد و ما تاریخ علم، جغرافیا، وقایع، روانشناسی، هنر، جنایت، جرم و سیاسی دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنر یک روند بدون توقف رو به جلو است/فعالان عرصه فیلم باید تاریخ را بشناسند

هنر یک روند بدون توقف رو به جلو است/فعالان عرصه فیلم باید تاریخ را بشناسند