مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 13:202023-12-11دانش

توضیح وزیر علوم در خصوص ورود بدون آزمون به دوره دکتری


وزیر علوم در خصوص وضعیت دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد که بدون اخذ مدرک کارشناسی وارد دوره دکتری شده اند، گفت: من گفته بودم گزارشی در این زمینه رسیده است، - ولی رییس دانشگاه آزاد توضیح دادند که زمان ثبت نام هم سنوات، اخذ و هم همه اصول رعایت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی زلفی گل امروز در حاشیه آیین افتتاحیه بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تاسیس معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری توجه ویژه ای به تولید و خلق ثروت از دانش شد و تفاهم نامه های مختلفی با صنایع مختلف و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری منعقد شد تا از ظرفیت های قانون جهش تولید دانش بنیان به خوبی استفاده شود تا از ظرفیت ماده 11 و 13 این قانون هم بهره برداری کنیم.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه ای با معاونت علمی در این مراسم یادآور شد: امروز این تفاهم نامه بین معاونت علمی و وزارت علوم در این راستا امضا شد.

وی با اشاره به بهبود رتبه فناوری و نوآوری ایران در سطح جهانی، افزود: حدود 2 هزار و 202 محصول فناورانه جدید در سطح آمادگی فناوری 4 و 5 در این نمایشگاه عرضه شده است.

وزیر علوم در پاسخ به سؤالی در مورد وضعیت دانشجویان دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی و این که گفته شده این دانشجویا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح وزیر علوم در خصوص ورود بدون آزمون به دوره دکتری

توضیح وزیر علوم در خصوص ورود بدون آزمون به دوره دکتری