مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 20:302023-12-04اقتصادي

دوری از پسماند در محیط زیست وجود ندارد


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم، گفت: ما زمانی پسماندها را از خانه و کارخانه خود فقط دور می کردیم، اما امروز می دانیم در محیط زیست دوری وجود ندارد، - حتی قعر اقیانوس ها هم به ما نزدیک است.

  محمدحسین بازگیر، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قم در نشست با مدیران عامل و کارشناسان HSE واحدهای صنعتی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان که مناسبت روز جهانی خاک برگزار شد، گفت: امروز در سراسر جهان، بسیار فراتر از توان و ظرفیت اکولوژیکی، از منابع حیاتی بهره کشی و سهم آیندگان را هم مصرف کرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس گزارش روابط عمومی محیط زیست استان قم، وی با اشاره به افزایش معضلات و چالش های جدی زیست محیطی در استان قم در سال های گذشته از جمله گرد و غبار و فرونشست زمین تصریح کرد: حفاظت از طبیعت و محیط زیست، وظیفه دینی، اخلاقی و قانونی همه مردم و مسئولان است.

بازگیر با بیان اینکه ایران اسلامی از معدود کشورهایی است که در قانون اساسی خود بر حفظ محیط زیست تأکید کرده است، اظهار کرد: قانون هوای پاک، مدیریت پسماند، حفاظت از خاک و دیگر قوانین موضوعی در این حوزه، فصل الخطاب بوده و همه واحدهای تولیدی و صنعتی باید نسبت به رعایت این قوانین اهتمام جدی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوری از پسماند در محیط زیست وجود ندارد

دوری از پسماند در محیط زیست وجود ندارد