مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 13:302023-12-07سياسي

تجلیل از خانواده شهید غلامرضا درویش قلی در بهبهان


آیین تجلیل از خانواده معظم سرباز شهید غلامرضا درویش قلی از شهدای شهرستان بهبهان با حضور جمعی از جوانان در این شهر برگزار می شود.

- این برنامه روز پنج شنبه 16 آدرماه سال 1402 همزمان با روز دانشجو از ساعت 18:30 آغاز میی شود که حاضران در این محفل یاد و خاطره سرباز شهید غلامرضا درویش قلی را گرامی می دارند.

آیین تجلیل از خانواده معظم سرباز شهید غلامرضا درویش قلی در بهبهان، میدان میرزا شوقی(ساعت) به طرف میدان شهدا، خیابان اول برگزار می شود که اقشار مختلف مردم و خادمان شهدا در این برنامه شرکت می کنند.

در این محفل نورانی که از سوی هیأت مرآت الشهدا و کمیته خادمین شهدای شهرستان بهبهان برگزار می شود مداحان اهل بیت عصمت و طهارت زیارت عاشورا را به یاد سرباز شهید غلامرضا درویش قلی قرائت می کنند.

همچنین خاطرات ناگفته ای از سرباز شهید غلامرضا درویش قلی از سوی خانواده و اطرافیان این شهید برای حاضران در محفل بیان می شود.

  سرباز شهید غلامرضا درویش قلی در یکم فروردین سال 1359 دیده به جهان گشود و در جوانی به سربازی اعزام شد که در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران مشغول گذراندن خدمت خود بود.

این جوان رعنا در حین انجام سربازی در تاریخ 25 مردادماه سال 1379 شهد شیرین شهادت را نوشید و نام خود را در دفتر 24 هزار شهید استان خوزستان ثبت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از خانواده شهید غلامرضا درویش قلی در بهبهان

تجلیل از خانواده شهید غلامرضا درویش قلی در بهبهان