مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 16:352023-12-03اقتصادي

ساخت خانه برای یک خانواده نیازمند توسط گروه جهادی در کازرون


فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کازرون خبر داد: ساخت خانه برای یک خانواده نیازمند توسط گروه جهادی در کازرون انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کازرون، سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون اظهار داشت: به همت گروه جهادی شهید عباس نریمان یک واحد مسکونی جهت یک خانواده نیازمند در بخش در روستای کمارج  از بخش مرکزی شهرستان کازرون احداث شد.

  وی ادامه داد: این واحد مسکونی همکاری و همیاری گروه جهادی شهید عباس نریمان بسیج مداحان شهرستان  با کمک خیرین و کمک های نقدی به مبلغ بیش از 600 میلیون تومان هزینه شده است.

    سرهنگ حسین حیاتی با اشاره به اهمیت و جایگاه توجه به محرومان و اقشار کم برخوردار، اظهار کرد: نگاه سپاه و بسیج به حل مشکلات مردم و محرومیت زدایی در سراسر نقاط کشور اسلامی ایران می باشد.

  وی افزود: این واحد مسکن با مساحت 85متر به مدت یکسال توسط گروه جهادی شهید عباس نریمان از بسیج سازندگی شهرستان کازرون  احداث و با حضور برخی مسئولان شهرستان  و  استانی  به خانواده نیازمند اهداء شد.

  فرمانده سپاه شهرستان کازرون با تاکید بر روند اجرای ساخت مسکن محرومین در این شهرستان، از ادامه فعالیت گروههای جهادی جهت ساخت و تعمیر منزل برای خانواده های نیازمند شهرستان در حد توان تاکید داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت خانه برای یک خانواده نیازمند توسط گروه جهادی در کازرون

ساخت خانه برای یک خانواده نیازمند توسط گروه جهادی در کازرون