مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 17:002023-12-18فناوري

اتمام اجرای فیبرنوری در کرمان


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان گفت: اجرای فیبرنوری در کرمان با 500 کیلومتر طی سه هفته در سه شیفت کاری به اتمام رسید که جزء بزرگترین پروژه های ارتباطی کشور محسوب می شود.

- ایسنا/کرمان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان گفت: اجرای فیبرنوری در کرمان با 500 کیلومتر طی سه هفته در سه شیفت کاری به اتمام رسید که جزء بزرگترین پروژه های ارتباطی کشور محسوب می شود.

حسین ساجدی بعدازظهر امروز 27 آذرماه در نشست خبری با محوریت اجرای فیبرنوری در کرمان اظهار کرد: در دولت سیزدهم باید 80 درصد خانوارهای شهری از فیبر منازل و کسب و کارها برخوردار شوند.

وی با اشاره به الزامات اجرای فیبر نوری بیان کرد: 20 میلیون خانوار در کشور بین 9 اپراتور دارای مجوز تقسیم بندی و استان کرمان به شرکت های وب واگذار شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری کرمان با اشاره به پیشتازی این استان در اجرای این طرح عنوان کرد: هماهنگی و اخذ مجوز از شهرداری سخت ترین مرحله اجرای این طرح است و طبق نرخ نامه، اپراتور باید برای اجرای هر متر فیبرنوری در مراکز استان ها 100 هزار تومان و در شهرستان ها 50 هزار تومان به شهرداری ها پرداخت کند تا شهرداری مجوز صادر کند اما در شهر کرمان مقرر شد مشارکتی کار انجام شود و پیشنهاد شد که شهرداری ها از اپراتور پولی دریافت نکنند و پنج درصد در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام اجرای فیبرنوری در کرمان

اتمام اجرای فیبرنوری در کرمان