مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 13:552023-11-26اجتماعي

زنگ خدمت پزشکان جهادی در مدرسه به صدا درآمد


خدمت متواضعانه پزشکان جهادی برای مردم مناطق کم برخوردار استان قم آن هم در محیط مدرسه، نشان از مکتبی دارد که اخلاق و ایثار در آن حرف اول را می زند و شاگردان خوبی را در لابه لای متون دینی اش پرورش داده و تقدیم جامعه کرده است.

- خبرگزاری فارس از قم_ محبوبه حقیقت: پله ها را یکی یکی پایین می آمدند و بر صندلی ها می نشستند؛ راهروی مدرسه شهدای نیروگاه قم از سر و صدایی که نه از جنس شلوغی بچه های دبیرستان بلکه همهمه بیماران بود، پرشد.

هر نفر دنبال متخصص درد خود می گشت؛ صف انتظار پشت در کلاس ها شکل گرفت، منشی به سادگی نام افراد را در تک برگی می نوشت تا نظم برقرار شود و بی نوبتی صورت نگیرد؛ پشت میز و صندلی داخل کلاس هم یک نفر نشسته بود؛ اما این بار نه در کسوت معلمی بلکه پزشکی! پزشکان متخصص و عمومی برای ویزیت بیماران  آمده بودند، آن هم در لباس خدمت جهادی و در منطقه ای کم برخوردار برای مردم جامعه ای که گاهی حق ویزیت سر به فلک کشیده آن، بعضی از بیماران ناتوان از پرداخت را از خیر دوا و درمان می اندازد.

این خدمت صادقانه و ایثارگرانه در محیط مدرسه، یادآور درس هایی است که سر همین کلاس ها به دانش آموزان داده می شود نتایجی این چنینی در پی دارد؛ خدمتی که آلام جسمی و روحی را تا حدی تسکین می دهد چون نیتی خیرخواهانه پشت آن قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خدمت پزشکان جهادی در مدرسه به صدا درآمد

زنگ خدمت پزشکان جهادی در مدرسه به صدا درآمد