مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 13:052023-12-18سياسي

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب شد


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور حکمی «کامیار ثقفی» را به عنوان قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد.

- معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور حکمی کامیار ثقفی را به عنوان قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حکم دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی خطاب به کامیار ثقفی آمده است: جناب آقای دکتر کامیار ثقفی سلام علیکم به استناد بند 6 مصوبه چهاردهمین جلسه هیات امنای محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران مورخ 1401/12/15، با عنایت به مراتب تعهد و سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب می شوید.

حدود وظایف و اختیارات تفویض شده به جنابعالی، کلیه امور مربوط به معاونت ها، ادارات کل و دفاتر ستادی و ادارات کل استانی اعم از امور داخل و خارج بنیاد شهید و امور ایثارگران تعیین می گردد.

از جمله ماموریت های اولویت داری که به موازات سایر امور جاری، انتظار تصمیم گیری به هنگام از سوی جنابعالی در خصوص آنها می رود عبارتند از: - پایش مستمر نیازهای جامعه هدف و مدیریت برنامه ریزی به منظور تامین این نیازها با رویکرد عدالت محوری؛ راهبری تدوین برنامه پنج ساله بر مبنای اسناد بالادستی و با تاکید بر ماموریت های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب شد

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب شد