مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 14:102023-12-04اقتصادي

افزایش بیماری هاری در خراسان جنوبی نگران کننده است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: براساس آمار اداره کل دامپزشکی و نتایج آزمایش های انجام شده در سال جاری بیماری هاری در استان رو به افزایش بوده که زنگ خطر جدی است.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: براساس آمار اداره کل دامپزشکی و نتایج آزمایش های انجام شده در سال جاری بیماری هاری در استان رو به افزایش بوده که زنگ خطر جدی است.

علیرضا عباس زاده، امروز دوشنبه 13 آذر در جلسه کارگروه کنترل جمعیت حیوانات ناقل بیماری به انسان افزود: موارد ابتلا به بیماری هاری در حیوانات که نتایج آزمایشگاهی آن مثبت بوده از ابتدای سال جاری 14 مورد است که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش چشمگیری را نشان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،وی گفت: برای ساماندهی سگ های بلاصاحب، مراکز نگهداری این حیوانات در تمامی شهرستان های استان راه اندازی شده است با این وجود برخی افراد می خواهند زندگی مسالمت آمیز با سگ را در جامعه ترویج کنند.

معاون استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: اثر حیوانات ناقل بیماری بر زندگی انسان مشهود است و مهمترین آنها سگ های ولگردی که در سطح روستاها و شهرها پراکنده هستند لذا وظیفه ماست به منظور حفظ و حراست از جان مردم و رعایت بهداشت عمومی این حیوانات را کنترل کنیم و در این خصوص نیازمند مشارک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بیماری هاری در خراسان جنوبی نگران کننده است

افزایش بیماری هاری در خراسان جنوبی نگران کننده است