مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 11:552023-12-07ورزشي

ساکت استعفا داد/ معرفی سرپرست جدید باشگاه سپاهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، درپی استعفای محمدرضا ساکت از مدیرعاملی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، هیأت مدیره باشگاه صبح امروز تشکیل جلسه داد و ضمن بررسی دلایل استعفا و در نظر گرفتن جمیع جوانب و با توجه به منع قانونی به کارگماری بازنشستگان، - در پی استعفای محمدرضا ساکت، منوچهر نیکفر سرپرست باشگاه سپاهان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، درپی استعفای محمدرضا ساکت از مدیرعاملی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، هیأت مدیره باشگاه صبح امروز تشکیل جلسه داد و ضمن بررسی دلایل استعفا و در نظر گرفتن جمیع جوانب و با توجه به منع قانونی به کارگماری بازنشستگان، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات محمدرضا ساکت با استعفای ایشان موافقت و منوچهرنیکفر را به سمت سرپرستی باشگاه سپاهان منصوب کرد.

منوچهرنیکفر دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی صنایع بوده و از سال 1393 تا 1399 به عنوان رییس هیأت مدیره باشگاه و در سال های 98 و 99 به عنوان سرپرست باشگاه سپاهان در این باشگاه حضورموفقی داشته است.

در دوره قبلی حضور وی در باشگاه، دستاورد هایی نظیر قهرمانی تیم فوتبال سپاهان در فصل 94-93، دو نایب قهرمانی تیم فوتبال در فصل های 98-97 و 1400-99 و نیز تکمیل و افتتاح فاز دوم ورزشگاه نقش جهان به دست آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساکت استعفا داد/ معرفی سرپرست جدید باشگاه سپاهان

ساکت استعفا داد/ معرفی سرپرست جدید باشگاه سپاهان