مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 17:152023-12-02حوادث

6 مصدوم و کشته در دو تصادف رانندگی در محورهای مواصلاتی شیراز


مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس از وقوع دو حادثه رانندگی در محورهای منتهی به شیراز خبر داد که این دو حادثه مجموعاً 6 مصدوم و کشته داشته است.

- ایسنا/فارس مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس از وقوع دو حادثه رانندگی در محورهای منتهی به شیراز خبر داد که این دو حادثه مجموعاً 6 مصدوم و کشته داشته است.

حسین درویشی امروز، 11 آذرماه با اعلام این خبر گفت: در ساعت 00:25 روز شنبه، مورخ 11 آذرماه ساعت در پی تماس تلفنی مرکز اورژانس کازرون گزارشی مبنی بر برخورد دو خودرو پژو 405 و کوییک، در کیلومتر 44 محور کازرون ـ شیراز دریافت شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس افزود: بلافاصله یک تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات بین شهری دشت برم با خودرو آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: نجاتگران پس از ارزیابی و ایمن سازی صحنه حادثه، به انجام کمک های اولیه اقدام کردند، این حادثه در مجموع 4 مصدوم در بر داشت که توسط اورژانس و آمبولانس هلال احمر جهت ادامه روند درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس همچنین گفت: علاوه بر این ها در حادثه دیگری در ساعت 18:10 روز جمعه، مورخ 10 آذر ماه سال جاری گزارشی مبنی برحادثه برخورد206 با خودرو405 در کیلومتر 45 جاده سپیدان به شیراز دریافت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 مصدوم و کشته در دو تصادف رانندگی در محورهای مواصلاتی شیراز

6 مصدوم و کشته در دو تصادف رانندگی در محورهای مواصلاتی شیراز