مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 13:002023-12-11اجتماعي

ابلاغ آزمایشی «الگوی مدرسه در تراز سند تحول» به مدارس از اول دی


رییس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش، از ابلاغ آزمایشی «الگوی مدرسه در تراز سند تحول بنیادین» و «الگوی ارزیابی مدارس در تراز سند تحول بنیادین» به مدارس از اول دی ماه خبر داد.

- ابلاغ آزمایشی الگوی مدرسه در تراز سند تحول به مدارس از اول دی رییس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش، از ابلاغ آزمایشی الگوی مدرسه در تراز سند تحول بنیادین و الگوی ارزیابی مدارس در تراز سند تحول بنیادین به مدارس از اول دی ماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی محبی با حضور در مراسم نکوداشت هفته پژوهش و تجلیل از فرهنگیان و دانش آموزان پژوهشگر برتر اظهار کرد: الگوی مدرسه در تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و الگوی ارزیابی مدارس در تراز سند تحول بنیادین را به سرانجام رسانده و نهایی کردیم و از اول دی ماه به صورت آزمایشی و داوطلبانه برای مدارس ابلاغ می شود.

وی در عین حال تاکید کرد: جامعه هدف ما برای الگوی مدرسه در تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تمام مدارس کشور هستند و ما قائل به مدرسه انتخابی نیستیم چراکه تمام مدارس کشور، جامعه هدف سند تحول بنیادین هستند.

رییس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش، با بیان اینکه مسیر اجرا و تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، بیانیه گام دوم و سند تحول دولت انقلابی آموزش و پرورش است، توضیح داد: مسیر اجرای این سه سند در آموزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ آزمایشی «الگوی مدرسه در تراز سند تحول» به مدارس از اول دی

ابلاغ آزمایشی «الگوی مدرسه در تراز سند تحول» به مدارس از اول دی