مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 09:202023-12-18سياسي

پیکر پاک یک لاله بی نشان در آبادان آرام می گیرد


پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم در آبادان تشییع می شود و در سایت اداری منطقه آزاد اروند آرام می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبادان، همزمان با ایام شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم در آبادان دیار سردار شهید فاضل شیرالی تشییع می شود.

آیین تشییع پیکر پاک و مطهر این شهید گمنام روز چهارشنبه 29 آذرماه سال 1402 از ساعت 8 صبح در آبادان تشییع می شود که خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس در این آیین حضور می یابند.

پیکر پاک و مطهر این شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس از جنب ساختمان منطقه آزاد اروند تشییع می شود که پس از تشییع و اقامه نماز در یادمان شهید گمنام در این منطقه آرام می گیرد.

همچنین آیین وداع با پاک و مطهر شهید گمنام نیز با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد آیت الله طالقانی آبادان واقع در کوی کارگر برگزار می شود که همشهریان سردار شهید حمید قبادی نیا و سردار شهید حسین امامی این لاله بی نشان را در آغوش می گیرند.

این برنامه روز دوشنبه 27 آذرماه سال 1402 از ساعت 19 آغاز می شود که جوانان و نوجوانان خوزستانی در این آیین معنوی شرکت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر پاک یک لاله بی نشان در آبادان آرام می گیرد

پیکر پاک یک لاله بی نشان در آبادان آرام می گیرد