مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 13:452023-12-10اجتماعي

اجرای طرح جامع پیشگیری از خشونت در مدارس استان کردستان


سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان گفت: طرح جامع پیشگیری از خشونت با هدف کاهش خشونت در میان دانش آموزان با همکاری این معاونت و سمن های فعال حوزه آسیب های اجتماعی در مدارس استان کردستان اجرا شد.

- ایسنا/کردستان سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان گفت: طرح جامع پیشگیری از خشونت با هدف کاهش خشونت در میان دانش آموزان با همکاری این معاونت و سمن های فعال حوزه آسیب های اجتماعی در مدارس استان کردستان اجرا شد.

بهادر اسدی امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: این طرح که به صورت پایلوت برای 350 دانش آموز متوسطه اول مدرسه مستوره کردستانی سنندج برگزار شد، مشتمل بر توزیع صبحانه گرم میان دانش آموزان، برگزاری مسابقه نقاشی و ایده نویسی و برگزاری 12 کارگاه آموزشی بوده است.

وی افزود: این طرح با حضور 13 نفر از مربیان و کارشناسان حوزه اجتماعی برگزار شد و موارد مهمی در خصوص پیشگیری از خشونت برای دانش آموزان توضیح داده شد.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کردستان،بیان کرد: در کارگاه های برگزار شده انواع خشونت جسمی و کلامی، مصادیق، نشانه ها و اثرات آنها، راه های پیشگیری و مقابله با خشونت و آثار فیزیکی، روحی، فکری و معنوی خشم برای دانش آموزان تشریح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح جامع پیشگیری از خشونت در مدارس استان کردستان

اجرای طرح جامع پیشگیری از خشونت در مدارس استان کردستان