مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 19:102023-12-20سياسي

5 اولویت قرارگاه اجتماعی اعلام شد


5 موضوع اعتیاد به خصوص معتادان متجاهر، کودکان کار، تکدی گری، فساد اخلاقی و حاشیه نشینی به عنوان 5 اولویت قرارگاه اجتماعی اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، نشست تبیین طرح های مدیریت آسیب های اجتماعی کلان شهر تهران، عصر امروز - چهارشنبه 29 آذر 1402- با حضور مدیران شهری و مسئولان دستگاه های مرتبط در فرهنگسرای بهمن در منطقه 16 برگزار شد.

علیرضا زاکانی شهردار تهران و دستیار ویژه رییس جمهور در موضوع آسیب های اجتماعی در ابتدای این نشست، اظهار کرد: هزاران لعن و نفرین به کسانی که در به وجود آوردن اسراییل نفش داشتند تا این شجره خبیثه همه داشته های خود را در وحشی ترین شکل در خیانت به ملت فلسطین متجلی کند.

دشمنان مردم به دنبال گسترش آسیب های اجتماعی در ایران هستند وی با بیان اینکه امروز کنار هم گرد آمدیم تا یک راه جدیدی را برای برون رفت از مشکلات فعلی کلان شهر تهران پیدا کنیم، افزود: موضوع آسیب های اجتماعی به عنوان بزرگترین راهزن سرمایه های اجتماعی هر کشور همیشه مورد توجه اهل خِرد بوده است.

اهل فکر اهتمام خودشان را در مواجهه درست با آن آسیب ها قرار دادند.

شهردار تهران بیان داشت: اما آسیب های اجتماعی برای کشور ما معنای ویژه ای پیدا می کند؛ چرا که در پشت پرده این آسیب ها، یک اراده مستقیماً برای مواجهه با اساس انقلاب و ملت ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 اولویت قرارگاه اجتماعی اعلام شد

5 اولویت قرارگاه اجتماعی اعلام شد