مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 15:252023-12-13سياسي

عطر یاس 216 آلاله زهرایی در آذربایجان شرقی


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: با تشییع پنج شهید گمنام در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، تعداد شهدای گمنام مدفون در استان به 216 شهید می رسد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، امیر دریادار دوم رضا عباسی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهدای گمنام از 16 آذر که با استقبال گرم اقشار مختلف مردم وارد تبریز شدند، تا روز تشییع میهمان مردم در یادواره و مراسم های مختلف است.

وی افزود: تمام شهدای گمنام که آذربایجان شرقی میزبانی آنها را بر عهده دارند روز 26 آذر ماه همزمان با سراسر کشور راس ساعت 10 در تبریز و از میدان شهدا تا میدان ساعت این شهر بر دوش مردم ولایی و انقلابی تشییع شده و پس از اقامه نماز توسط امام جمعه تبریز، به محل های تعیین شده برای دفن اعزام می شوند.

عباسی گفت: پیش از مراسم تشییع، پیکرهای مطهر هر پنج شهید دوران دفاع مقدس فردا در کنگره 10 هزار شهید آذربایجان شرقی حضور می یابند و این مراسم را عطرآگین خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: مرکز فنی و حرفه ای تبریز میزبان یکی از شهدای گمنام 21 ساله است و یکی دیگر از شهدای گمنام که 23 ساله است در شهر تیمورلو از توابع آذرشهر با 23 سال سن دفن می شوند و پیکر شهید سوم نیز به شهرستان اهر منتقل شده و در جوار مقبره شیخ شهاب الدین اهری که شهیدی 45 ساله است، به خاک سپرده خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عطر یاس 216 آلاله زهرایی در آذربایجان شرقی

عطر یاس 216 آلاله زهرایی در آذربایجان شرقی