مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 17:302023-12-09حوادث

کشف 30 میلیارد کالای قاچاق از کاروان شوتی ها در خرم آباد


فرمانده انتظامی لرستان از اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا با اولویت برخورد با خودروهای شوتی و کشف مقادیری انواع کالای قاچاق به ارزش 30 میلیارد ریال در شهرستان خرم آباد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سردار یحیی الهی در تشریح این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و با اولویت مقابله با خودروهای موسوم به شوتی، با حضور مأموران ستادی، تخصصی و سایر یگان های تابعه این شهرستان شناسایی محل های عبور قاچاقچیان و خودروهای شوتی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی به 7 دستگاه خودروی وانت و سواری تیزرو (موسوم به شوتی) که برخی از آنها نیز مجهز به سیستم دودزا و مخزن میخ سه پایه بودند مشکوک و آنها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان تصریح کرد: در بازرسی از این خودروها میزان قابل توجهی انواع مختلف کالای قاچاق خارجی شامل، انواع لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، فرآورده های نفتی، انوع ظروف آشپزخانه و.

کشف و 7 متهم در این زمینه دستگیر و به مراجع ذی صلاح معرفی شدند.

سردار الهی در پایان با بیان اینکه ارزش تقریبی کالاهای مکشوفه برابر اعلام کارشناسان 30 میلیارد ریال می باشد، خاطرنشان کرد: پلیس با اقتدار کامل در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 30 میلیارد کالای قاچاق از کاروان شوتی ها در خرم آباد

کشف 30 میلیارد کالای قاچاق از کاروان شوتی ها در خرم آباد