مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 17:452023-12-06سياسي

«قزوین» جزو استان های محروم کشور در بحث خدمات درمانی است


«قزوین» از حیث خدمات درمانی جزو استان های محروم کشور است.

- به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدمهدی اعلایی ظهر در نشست با دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین که به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو در سالن علامه رفیعی این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: سابقه حق طلبی و استکبار ستیزی دانشجویان کشورمان سابقه 70 ساله دارد و این قشر در مسیر تحقق اهداف ایران تلاش بسیاری داشته اند.

وی افزود: توفیقات امروز کشور که در مسیر توسعه آرمان های ملت ایران اتفاق می افتد ما حصل ده ها سال تلاش، کوشش و جانبازی و فداکاری است که بارقه های امیدبخش این توفیقات، جهانی تر از گذشته می شود و همه ما در این مقطع از تاریخ در این مسیر نقش آفرینی می کنیم.

استاندار قزوین با بیان اینکه دانشگاه آزاد از دولت یارانه ای دریافت نمی کند و از ابتدای تأسیس هم قرار نبوده دریافت کند، تاکید کرد: منابعی نیز در بودجه کشور برای پرداخت یارانه به این دانشگاه تعیین نشده اما می تواند در آینده با پیگیری های مدیران دانشگاه در سطح کلان این اتفاق رخ بدهد.

این مسوول با بیان اینکه استان قزوین از حیث خدمات درمانی جزو استان های محروم کشور است، اذعان کرد: قزوین در نگاه اول به دلیل ظرفیت های کشاورزی و صنعتی، استان برخورداری به نظر می رسد اما در برخی حوزه ها مانند خدمات بهداشت و درمان و ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«قزوین» جزو استان های محروم کشور در بحث خدمات درمانی است

«قزوین» جزو استان های محروم کشور در بحث خدمات درمانی است