مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 14:502023-12-11سياسي

کارخانه تولید دارو در همدان راه اندازی می شود  


رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان از راه اندازی کارخانه تولید دارو در این دانشگاه خبر داد و اعلام کرد: به نظر می رسد تأسیس کارخانه تولید دارو در مرکز استان الزامی است و ضرورت دارد حمایت مدیران ارشد و همراهی متخصصان این حوزه جلب شود.

-   دکتر محمدمهدی مجذوبی دوشنبه 20 آذر در نشست مشترک با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان و نمایندگان تولیدکنندگان دارو در استان، با بیان اینکه تولید دارو یکی از مهمترین محورهای برنامه ریزی دانشگاه در سال جاری بوده است، اظهار کرد: کار تولید داروهای گیاهی در دانشگاه تا مراحل نهایی پیگیری شده و طرح توجیهی برای تولید داروهای شیمیایی تدوین و در دست بررسی است.

وی تشریح کرد: اقدامات مهمی در این زمینه صورت گرفته و استفاده از ظرفیت شهرک های صنعتی در این رابطه مطرح شده است اما تأمین منابع به عنوان مهمترین رویکرد تولید در این موضوع مدنظر قرار دارد که در این راستا رایزنی هایی با سرمایه گذاران این حوزه صورت گرفته است.

مجذوبی ادامه داد: در حوزه تولید دارو با ظرفیت های بالا و متنوعی که در دانشگاه ایجاد شده، وزارت بهداشت هم از ما انتظار دارد و پاسخگویی به این انتظارات منجر به رونق تولید خواهد شد و فراگیران ما هم از شرایط آکادمیک صرف به دنبال فناوری خواهند رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه تولید دارو در همدان راه اندازی می شود  

کارخانه تولید دارو در همدان راه اندازی می شود